HOLY prikkelt jongeren hun gedachten over actuele thema’s op creatieve manier vorm te geven en geeft hiervoor workshops. Ze kunnen hun resultaten overal laten zien. Op school, bij evenementen, via sociale media. Plekken waar jongeren graag samenkomen.
Wilt u jongeren op een aansprekende manier bewust maken van een maatschappelijk onderwerp of thema? HOLY Animatie raakt jongeren door sociale media en een slimme animatietool, de HOLY Animator, in te zetten. Al meer dan 33.000 jongeren deden mee aan de HOLY animatieworkshops over actuele thema’s.
Het nieuwste project van HOLY is de Scale Down Challenge. De Scale Down Challenge zet jongeren aan om challenges te doen over maatschappelijke thema’s. Hun nieuwe inzichten en originele ideeën zetten zij om in verschillende creatieve uitingen zoals Instagramposts, designobjecten, foto’s, video’s, essays en performances.
Naast workshops kunnen scholen met een partnership de tools van HOLY naar eigen inzicht en vakoverstijgend inzetten tijdens reguliere lessen of projectweken. Ook organisaties kunnen met HOLY zelf een themaproject initiëren en op maat samenstellen. Bekijk ook de websites van de themaprojecten:
Nieuw thema: Clips voor Kinderrechten Online
Internet is superhandig en leuk, je kan er spelen, vrienden maken, elkaar ontmoeten en je kan er veel leren. We zijn eraan gewend geraakt om van alles te delen via sociale media. Maar weet jij precies wie je foto’s in handen krijgt? HOLY’s nieuwste animatieworkshop gaat over het recht op veilig internet. Door mediawijs te worden bepaal jij zelf hoe jouw online wereld eruit ziet!
And the winners are....
Jasper, Robin and Daan!
The students made a clear message in an animationclip for Mister Muhtar Kent, CEO of the Coca Cola Company. The boys campaigned on social media and their clip was viewed over 500 times on YouTube. Well done! Now, have your chocolate and eat it.
Clips for Brands te zien op 769 schermen door het hele land
De twee promo’s, gemaakt van de animaties van Clips for Brands, zijn te zien op bijna 800 schermen verspreid door het hele land. Miljoenen mensen worden geconfronteerd me de mening van jongeren over duurzaam en eerlijk voedsel. En dat levert veel op.
Meer dan 1000 views
De jongerencampagne van Clips for Brands heeft na twee dagen al meer dan 1000 views op YouTube opgeleverd.